Liitmismäng
Mängus määratakse kindlaks kaks arvu M ja N. Seejuures M > N. Mängijad peavad hakkama kordamööda liitma ühisesse summasse arve, mis on väiksemad kui alguses valitud väiksem arv N. Võidab see mängija, kes oma viimase liitmisega jõuab suurema arvuni M.
Ülesanne
- Koostada programm, mis võimaldaks antud mängu arvuti peal mängida.
- Programmi käivitamisel tuleb sisestada M ja N ning määrata, kes (kas masin või inimene) mängu alustab.
- Mängu käigus peab ekraanile olema kuvatud:
- Summaarne punktide arv antud hetkel.
- Punktisumma, milleni mängitakse.
- Arvud, mida võib oma käikudeks kasutada.
- Arvuti viimane käik.
- Mängu lõppedes tuleb väljastada info võitja kohta.
- Programm peab sisaldama sisendandmete kontrolli ja elementaarset veatöötlust (veateade, kui käiku ei ole sisestatud, kuid mängujärge püütakse üle anda, kui sisestatud on lubamatu käik jne.)